۱۳۹۰ مهر ۱۵, جمعه

تخریب مقبره باقرخان سالار ملی توسط اداره ارشاد ! (فیسبوک آذربایجان)

مقبره باقرخان که در محل پارک مفاخر آذربایجان (پارک طوبی) قرار دارد توسط اداره ارشاد شهرستان تبریز به بهانه بازسازی مجدد به کلی نابود شده است.
این اقدام غیر مسئولانه به دلیل اشعار و نوشته های تورکی که در سنگ قبر باقر خان بود انجام گرفته شده است. در سالهای گذشته نیز از این دست اقدامات توسط سازمان های دولتی صورت می گرفت.
در ماه های بعد از قیام 85 آذربایجان سازمان های دولتی و امنیتی به بهانه های واهی بیوگرافی های مشاهیر و مفاخر آذربایجان را که در دیوارهای پارک مفاخر آذربایجان (طوبی) جای داشتند، به کلی برداشته و آنجا را از هویت آذربایجانی پاکسازی کردند.

پیشتر نیز حجت الاسلام رهدار نماینده احمدی نژاد در سخنرانی اش در دانشگاه صنعتی سهند گفته بود: باقرخان لات و قمار باز است.
چنین سخنانی از وی موجب خشم و نفرت آذربایجانیها شده بود و همین سخنان خود نمونه کوچکی است برای بیتفاوت بودن دولت به مقبره سالار ملی اسطوره فراموش نشدنی و قهرمان آذربایجان و هیچگاه ملت سالار و سردار را فراموش نخواهند کرد حتی اگر هم دولت کمر به نابودی مقبره های این دو ببندد

https://www.facebook.com/Azerbaijani.Official.Page
فیسبوک آذربایجان
90/07/15

۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

نامه ای سرگشاده به محمد



جوانی هستم ایرانی وآریایی،ازقوم پارسیان وازکشوری که بی شک قسمت عمده ای ازتاریخ جهان را رقم زده است. اگرهنوز بخاطرداشته باشی همان مملکتی که قوم تو وحشیانه ویرانش کردند و همه چیز را ازآن گرفتند،حتی تمدنش را چپاول کردند.