۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

به علل تجاوزهای گروهی در زمان گیر دادن به حجاب توجه کردین؟

همه ی این تجاوزهای گروهی...درست زمان گیر دادن به حجاب شده...تو همشونم اونایی که بهشون تجاوز شده بی حجاب بودن...چقدر تصادفی...یعنی نه کار بسیج میتونه باشه نه ....

۲ نظر:

  1. خوب معلومه این تجاوز ها کار چه کسانی است. اگر کمی فکر کنید می بینید نیروی انتظامی هر بار که به یک محله حمله می کند در حدود 200 یا 300 تا اوباش جمع آوری می کند ، آیا اینها را به زندان می برند؟ در همین خرداد ماه حدود هفتصد تا اوباش گرفتند اینها را کجا بردند. وقتی فکر کنید می بینید اینها را پس از گرفتند چند عمس تبلیغاتی آزاد می کنند و تعهد می گیرند که هر وقت نیروی انتظامی کاری داشت بیایند کمک کنند. بناتبراین الان که مسئله حجاب پیش آمده برای اینکه ذهن جامعه را از مسایل اصلی دور کنند به این اوباشان دستور می دهند به بی حجاب ها حمله کرده به آنها تجاوز نمایند. همین والسلام.

    پاسخحذف
  2. خفه شو!
    حتی در کشورهای غربی هم بعد از مدتها تحقیق اثبات شده که علت اصلی مورد تجاوز قرار گرفتن زنها رفتارهای تحریک آمیز خودشون بوده.
    پس باز هم می گم که خفه شو!
    چطوره که یه زن یا دختر بدحجاب و ولنگار و بی بندوبار راه بیفته تو خیابون و دیگران رو تحریک کنه و بعدش هم انتظار داشته باشه که هیچ اتفاقی نیفته و آب از آب تکون نخوره.

    پاسخحذف