۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

شریعتمداری در شبکه دو:صانع همیشه با من ارتباط تلفنی داشت و هر جا میرفت به من مخابره میکرد!

اوج وقاحت شریعتمداری درشبکه دو ( روز چهارشنبه 27 بهمن )اینبار پشت شهیدی حرف میزد که همه شواهد نشان از مخالف نظام بودن او میداد و حتی برادر اون هم به این نشان ها صحه گذاشت حسین شریعتمداری در شبکه دو صدا و سیما اظهار داشت:صانع همیشه با من ارتباط تلفنی داشت و هر جا میرفت به من مخابره میکرد حتی وقتی به دیدار آیت الله منتظری رفته بود به من گزارش داده بود!
واقعا چه راحت است پشت کسی که نیست اینقدر راحت دروغ گفت .آیا واقعا ارتباط با شریعتمداری چنین راحت است که به اداعای خود او صانع هرجا میرفت اطلاعات خود را به او مخابره کند؟
واقعا باید به شریعتمداری تبریک گفت که با چنین دروغهایی که این 30 سال به هز طرقی چه در روزنامه اش و چه در رسانه ها بر زبان جاری ساخته موفق شده افکار بی خبر از هرچیز را به سمت خود بکشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر