۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

هشدار:سناریوی کشته سازی دولت علیه مخالفنین , امروز شدت میگیرد


خبرگذاری فارس برای آماده کردن جو جامعه برای این کشته سازی و معرفی مسببین این اتفاق علیه جنبش سبز امروز مقاله ای در این مورد در خروجی سایت خود قرار داد.

فارس:مقابله مسلحانه با نظام؛ تصميم امروز منافقين در برگزاري تجمعات

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، پس از شكست سناريوي آشوب آمريكايي و اسرائيلي در هفته گذشته، و با توجه به برخي فراخوان‌هاي جديد فتنه‌گران خارج‌نشين، گروهك تروريستي منافقين قصد دارد كه امروز از اقدام مسلحانه عليه نظام بهره بگيرد.

بر اين اساس برخي تيم‌هاي جديد منافقين در روزهاي گذشته وارد كشور شده و تصميم‌ دارند در صورت هرگونه تجمع احتمالي به منظور كشته‌‌سازي و با هدف ايجاد جو آشوب و خشونت، تعدادي از هموطنانمان را به شهادت برسانند.

اين گروهك كه در اغتشاشات روز 25 بهمن با تيراندازي مستقيم 2 نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده و 5 تن ديگر را به شدت مجروح كردند، اين بار در نظر دارند با انبوه‌سازي كشته‌شدگان، هدف خود براي ايجاد آشوب در كشور را پيش ببرند.

بر اين اساس، طي روزهاي گذشته تماس‌هايي از سوي منافقين از داخل و خارج از كشور با برخي شهروندان صورت گرفته و آنها را تشويق به حضور در خيابان‌ها كرده‌اند.

همچنين پيامك‌هايي نيز از سوي منافقين در جهت دعوت به تجمع و آشوب به برخي از شهروندان تهراني ارسال شده است.

از اين روي، امروز منافقين با همكاري فتنه‌گران قصد دارند سناريوي تجمعات جزيره‌اي و كوچك اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازي در كشته‌ها را در دستور كار خود قرار دهند.

۱ نظر:

  1. راهپیمایی روز اول اسفند:
    هدف: آزادی موسوی از زندان غیر قانونی جنتی و خامنه ای.
    مکان: چهار راه ولیعصر و پاستور - چهار راه فلسطین و پاستور -۱۲ فروردین و پاستور - میدان پاستور.
    زمان: راس ساعت ۳ بعد از ظهر.
    وسایل لازم: چتربا دسته کلفت ، کیف کهنه با دسته محکم و یکی دو کتاب کهنه ، کلاه ضخیم گرم، ماسک، چسب تنسو پلاس، خوراکی ، و غیرو ..... که خودتان بهتر میدانید.
    در صورتی که به هر دلیلی امکان حضور در راهپیمایی را ندارید، با اتومبیل در سطح شهر حرکت کنید. تا با ایجاد ترافیک از نقل و انتقال و تحرک نیرو های ساندیسی جلوگیری کنید. و یا حداقل در مقابل در خانه خود بایستید. هیچکس نباید در خانه باشد.
    مبارک، بن علی، نوبتته سید علی

    پاسخحذف