۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

حملات مخرب خبرگزاری فارس به سریال طنز و موفق(ساختمان پزشکان)که توانسته شادی را در دل مردم ایجاد کند

نمونه تیترها و مقالات منتقدانه این خبرگزاری به سریال موفق ساخته برادران قاسم خانی که در این سالهای رکود
طنز در صدا و سیمای ضرغامی توانسته اند کمی مردم را به پای تلویزیون بکشند در این حین خبرگزاری فارس که از ایجاد طنز و شادی در تلویزیون دلگیر شده است حملات خود را بر این سریال شروع کرده است
نمونه تیترها را میبینیم..
=======================================
تجمع اعتراض آميز طلاب حوزه علميه قم؛
مسئولان صدا و سيما درباره عواقب "ساختمان پزشكان" پاسخ‌گو باشند
خبرگزاري فارس: جمعي از طلاب حوزه علميه قم با تجمع و امضاي طوماري هشدار دادند كه مسئولين بايد نسبت به عواقب توليد اين گونه سريال‌ها پاسخگو باشند، چرا كه پخش چنين فيلم‌هايي در صدا و سيما ، ماديگرايي و... را ترويج مي‌دهد.

حسن عباسي:
ساختمان پزشكان مروج افكار فرويد است
خبرگزاري فارس: حسن عباسي گفت:مهم‌ترين سريالي كه از تلويزيون جمهوري اسلامي پخش مي‌شود، ساختمان پزشكان مروج افكار فرويد روانشناس يهودي است و پشت سر شخصيت‌هاي اصلي اين سريال عكس فرويد است.

نقد شفاهي مجموعه‌هاي روي آنتن؛
كريمي: «ساختمان پزشكان» مخرب سليقه مخاطب است
خبرگزاري فارس: يك منتقد با بيان اينكه «ساختمان پزشكان» اصلاً و ابداً طنز نيست گفت: «ساختمان پزشكان» مطمئناً خيلي زود فراموش خواهد شد اما آثار مخرب آن از حيث تنزل سطح سليقه مخاطب متاسفانه تا سال‌ها به جاي خواهد ماند.

يادداشت/ نگاهي به يكي از داستان‌هاي «ساختمان پزشكان»؛
وقتي كتابخوان‌ها آدم‌هاي خل و چل معرفي مي‌شوند
خبرگزاري فارس: در دو قسمت اخير مجموعه تلويزيوني «ساختمان پزشكان» كه با يك داستان واحد دنبال شد، نازنين، همسر دكتر نيما افشار در حالي كه به صراحت «ديوانه» قلمداد مي‌شود، به عنوان يك انسان اهل مطالعه، كتاب هديه مي‌گيرد.

نگاهي به مجموعه طنز «ساختمان پزشكان»
سقوط در پرتگاه تحقير و لودگي
خبرگزاري فارس: محوري ترين مضمون در سريال «ساختمان پزشكان» نگاه تحقيرآميز و آميخته به توهين آن به مردم و هموطنان ماست. در اين سريال از مردم عادي تصويري به شدت توهين آميز ارائه مي شود، به طوري كه عموم مردم از قشرها و طبقات گوناگون دچار انواع و اقسام بيماري هاي اخلاقي و رواني معرفي مي شوند.

يك متخصص علوم رفتاري در گفت‌وگو با فارس:
ريشخند سريال ساختمان پزشكان، گريه‌هاي زيادي به دنبال دارد
خبرگزاري فارس: يك متخصص علوم رفتاري گفت: سريال ساختمان پزشكان گويي براي تخريب چهره روانشناسان و نهاد خانواده ساخته شده است و لودگي و خنده‌هاي امروز اين سريال در آينده نزديك گريه‌هاي زيادي به دنبال دارد.

دبير انجمن روانپزشكان ايران در گفت‌وگو با فارس مطرح كرد
اعتراض انجمن روانپزشكان به پخش سريال «ساختمان پزشكان»
خبرگزاري فارس: دبير اين انجمن گفت: سريال از طنز خارج ‌شده وبيشتر به‌‌سخره ‌گرفتن روانشناس، روانپزشك و بيمار رواني به‌طور واضح است. براي ساخت و پخش آن نيز هماهنگي‌اي با انجمن نشد و انجمن اعتراض خود را طي نامه‌اي به آقاي ضرغامي اعلام كرد.

ساختمان پزشكان؛ شبه‌طنزي براي ترويج بي‌فرهنگي
خبرگزاري فارس: "ساختمان پزشكان" به‌عنوان يكي ديگر از مفاخر سيما! در حالي اين شب‌ها مهمان خانه‌هايمان است كه بي‌فرهنگي را به‌راحتي ترويج مي‌كند. اين سريال خط بطلاني مي‌كشد بر تمام مسايلي كه يك جوان از ابتدا تا جواني در خانواده و اجتماع مي‌آموزد.

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس در گفت‌وگو با فارس:
حريم شرعي زن و مرد در سريال "ساختمان پزشكان" رعايت نمي‌شود
خبرگزاري فارس: سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس با انتقاد از سريال طنز "ساختمان پزشكان"گفت: ‌در روابط ميان زن و مرد در اين سريال حريم‌ها و حد و مرزهايي كه به‌طور شرعي در خانواده‌هاي مسلمان ايراني بايد رعايت شود، رعايت نمي‌شود.

يك روانشناس در گفت‌و‌گو با فارس:
طنز ساختمان پزشكان به سمت افراط رفته است
خبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي تهران گفت: طنز ساختمان پزشكان يك طنز اجتماعي است اما به سمت افراط رفته است.

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛
اعتراض 2 عضو كميسيون فرهنگي مجلس به "ساختمان پزشكان"
خبرگزاري فارس: اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس با انتقاد از برنامه تلويزيوني "ساختمان پزشكان" تأكيد كردند كه آقاي ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما بايد دراين‌باره توضيحاتي به مجلس ارائه كند.

در سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي چه اتفاقي مي‌افتد؛
آقاي ضرغامي روابط زن و مرد نامحرم در "ساختمان پزشكان"قابل تفسيراست؟
خبرگزاري فارس: آقاي ضرغامي چرا در سريال ساختمان پزشكان توهين به والدين به‌خصوص به پدر مي‌شود؟ شما اهانت برادران به هم، نگاه‌هاي لذت‌گراي زن‌ومرد نامحرم به هم، روابط غيرعرفي زن و مرد نامحرم كه در اين سريال يافت مي‌شود را چگونه توجيه و تفسير مي‌كنيد؟

عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي در گفت‌وگو با فارس:
سريال ساختمان پزشكان اعتماد مردم به روان‌شناسان را از بين مي‌برد
خبرگزاري فارس: عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: سريال ساختمان پزشكان اقبال و اعتماد مردم به روان‌شناسان را مي‌كاهد و در اين زمينه اعتراض خود را به سازمان نظام روان‌شناسي اعلام كرده‌ايم.

/ نقدي بر مجموعه ساختمان پزشكان/
«احترام» هميشه فراموش شده طنزها
خبرگزاري فارس: در اين كوتاه نوشتار سعي بر آن است كه به برخي از ويژگي هاي مثبت و منفي برنامه اي طنز بپردازيم و بايد اذعان نماييم كه متأسفانه هر روز شاهد برنامه هاي بيشتري هستيم كه خواسته يا ناخواسته در جهت تهاجم به فرهنگ و اخلاقيات در جامعه گام برمي دارند!

يك روانشناس باليني و مشاور در گفت‌و‌گو با فارس:
سريال "ساختمان پزشكان" بهداشت رواني جامعه را به بازي گرفته است
خبرگزاري فارس: يك روانشناس باليني و مشاور گفت: خوب است كه صدا و سيما تا حدي به مقوله موارد جدي و غيرجدي در طنز و شوخي توجه كند، به‎خصوص كه بهداشت رواني جامعه را نيز به‎بازي گرفته است

"ساختمان پزشكان "سريالي كه بيمار است
خبرگزاري فارس: اگر صدا و سيما مدعي است كه مي‌تواند جذاب‌تر ، مؤثرتر و مفهومي تراز شبكه‌هاي ماهواره‌اي مثل "فارسي وان" عمل كند ، پس اين تقليد خواسته يا ناخواسته از ترويج "آزادي در روابط " براي چيست ؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر